Hur svårt ska det behöva vara?

Enmiljonfyrtiosextusenåttahundraåttio minuter. Sjuhundratjugosju dagar. Nästan två år.
Hur mäter man egentligen tid på bästa sätt?

Egentligen är det ganska irrelevant.
Det jag ville ha sagt var att det är så lång tid det har tagit för mig att skriva ihop min första prislista.
Katastrof, jag vet.
Men nu är det gjort, prislisteångesten är besegrad (ska bara krypa ihop under skrivbordet och gråta en skvätt när jag skrivit klart detta)

Kissungarna har varit mycket hjälpsamma och försökt lägga till ett par nollor lite här och där när de passerat över tangentbordet  men jag tror att vi fick ihop något vettigt tillslut. (Om någon gärna skulle vilja betala 22 000 kr för en bild till sitt körkort så hojta till, jag är inte svår på det viset)

Bild på mattes hjälpredor. De fyller snart två år de med men går fortfarande under samlingsnamnet "kissungarna"