Studiorenovering dag 5: jag kan inte röra mitt huvud



Ber om ursäkt för den fruktansvärda bildkvalitén, mobilkamera plus trötta armar och dåligt ljus är ingen bra kombo.

Idag hade jag en hjälpreda i studion! Elton är en van målarhund så han kom och inspekterade arbetet och kollade så jag skötte mig. Som ni ser på sista bilden så hjälpte han även till lite där han tyckte att jag kladdat för mycket...

Nu när sista "lediga" dagen snart är över måste jag ändå klappa mig själv på axeln. Det har verkligen gått framåt! Nästan utan gnäll! Behövs några vändor till men det är sådant jag kan ta mellan varven när tiden finns. Jag siktar på att vara klar till första mars.

Nä det här går inte längre, nu ska jag värma en vetekudde och knapra i mig några värktabletter så jag kanske kan jobba imorgon också. Just nu vill inte mina axlar vara med längre.

Tjingeling!