Första körkortet i studion

Sådär, då var första körkortet i studion avklarat! Det blev en liten smygstart, ibland får man vara lite flexibel. Jag hade tänkt vänta med körkorten till första maj men på grund av den höga efterfrågan flyttar vi fram det en månad.
Så från och med tisdag är ni välkomna att höra av er om ni behöver fotograferas inför att ni ska förnya ert körkort!


Idag har det varit en sån där himlahimla bra dag. Pricken över i var väl ändå att jag fick en ny kamera till min samling av en kund! En Minolta 7000 med massor av tillbehör. Den hade legat orörd i flera år sedan spegeln troligtvis låst sig i den men nu har den fått den fått sin välförtjänta hedersplats i hyllan bland de andra. Hade studion bara varit liiiite större hade jag kanske haft dem där ute... Men men, jag ska väl ha något fint att titta på inne på kontoret också!

Tokyo fick hänga med matte ut i studion och "hjälpa till" att styla. Han är så duktig så!