Hej det här är jag

Av flera anledningar hade jag bestämt mig för att inte ha någon utställning under Ölands skördefest i år. Ja det var ända tills för två veckor sedan då min veterinär på Betty Pet i Färjestaden ringde och frågade om kattbilderna jag ställde ut på ICA Skansen år 2012.

När jag nu blev tillfrågad att ställa ut foton son redan existerade så kunde mitt ego inte tacka nej så sagt och gjort, igår satt jag i över en timme för att försöka få glaset i ramarna fläckfritt (omöjligt).
Sedan var det dags att skriva en liten presentation.
Osäker på om jag nämnt det någon gång men jag älskar att skriva, jag skriver vad som helst - utom presentationer av mig själv.
Det blev något tillslut men alltså jag vet inte.
Kan vi inte bestämma att traditionella presentationer är för mesar?

Typ såhär kan det se ut i en studio när man fixar tavlor och panikar över presentationer:





Men ja. Industrigatan 1 i Färjestaden is the place to be den 26-27 september.
Glöm inte det!